ارتباط با مشتریان
توسط مدیر سایت سه شنبه 7 اردیبهشت 1395 4:44 PM | دسته‌بندی شده در ایزو, | با 0 دیدگاه

 

استاندارد

توضیحات

 

 

ISO 10001

سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان

 

 

ISO 10002

سیستم مدیریت شکایت مشتریان

 

 

ISO 10003

سیستم مدیریت حل اختلافات برو سازمانی


  • استاندارد ايزو 10003 ، فرايند حل اختلافات، راه حلي براي جبران رسيدگي شكايات شركتهايي است كه در بخش داخلي، راهكاري براي رفع اين مشكلات ندارند. اين استاندارد بين المللي مي تواند براي طراحي يك فرايند حل اختلاف و تصميم براي اينكه چه موقع حل اختلافات، به شاكيان پيشنهاد شود و انتخاب يك تهيه كننده حل اختلافات كه توانايي پرداختن به انتظارات و نيازهاي خاص سازمان را داشته باشد، استفاده شود. اين استاندارد بين الملي مي تواند به سازمانها و افراد، در ارزيابي اثربخشي، كارايي و بيطرفي فرايند حل اختلافات سازمان كمك كند.

 

 

ISO 10004

سیستم مدیریت رضایت مشتریان

        فرم درخواست صدور گواهینامه




سه شنبه 7 اردیبهشت 1395 4:44 PM
بازدید: 2043

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند